Alla inlägg den 6 augusti 2019

Av Nettan - 6 augusti 2019 20:28

Vilken seg dag! Som sirap. Värre än sirap! Måste hitta fokus på jobbet å inte sega mig igenom dagarna.

Inte hört nåt från tanten med hunden. Får nog inse att hon ändrat sig, iaf när det gäller mig som framtida ägare. Det var väl inte rätt timing och det får man respektera.

Hoppas teknikern kommer imorgon för att fixa diskmaskinen. Mina fingrar är helt skrynkliga av allt diskande. Trist är det också, tallrikar är ok men inte glas och bestick.

Fick ett meddelande på messenger från I.T igår. Svarade inte, har fortfarande inte ghirt det. Det var tre månader sen han plötsligt slutade svara och nu dyker han upp igen som gubben i lådan. Typiskt honom... Orkar verkligen inte.

Av Nettan - 6 augusti 2019 09:31

Borta. Noll. Vill bara vara ledig, ledig, ledig...
Ett år till nästa semester. Eller ledigheten kanske kommer innan dess om det är så att mitt vikariat inte förlängs efter nyår. Men att vara arbetslös känns läskigt. Men ledig däremot... Dags för Triss å vinna pengar! ?

Presentation

Min resa... Som ensamstående mamma, heltidsarbetande, överviktig (men inte oviktig).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards