Alla inlägg den 7 augusti 2019

Av Nettan - 7 augusti 2019 21:53

Onsdagen avklarad! Halva veckan avklarad! Snaaaart helg! Man kan tro att jag inte trivs på jobbet eftersom jag längtar till helg redan första veckan efter semestern. Men jag älskar mitt jobb. Fast jag älskar helger å lediga dagar också. Väldigt mycket faktiskt...

Eftersom semestern inte kändes som semester p g a sjuk hund, å stressen över det, så bestämde jag mig för att vara ledig nästa fredag å göra en liten utflykt till Marstrand med barnen. Håll tummarna för fint väder!

Sen efter det är lugnet på jobbet över å hösten ska planeras. Det ser jag fram emot!

Nu är det nästan natten å snart dags att sova. Ska vara äta en glassbåt först.

Av Nettan - 7 augusti 2019 17:28

Jag tycker det är så mysigt med åska. Igår och idag har det mullrat och blixtrar av och till. Tänker då på min gamla hund som hatade det å ville gömma sig i kattlådan så fort det blev åska å när det smälldes på nyår. Tack och lov att han slipper det nu, även om det blev bättre genom åren men det berodde väl på hans dåliga hörsel.

Saknar den lille hårbollen massor! Det går inte en dag utan att jag tänker på honom. Undrar hur han har det? Tog jag beslutet att avliva honom i rätt tid eller borde jag ha väntat lite till? Dessa funderingar hela tiden...

Presentation

Min resa... Som ensamstående mamma, heltidsarbetande, överviktig (men inte oviktig).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards