Direktlänk till inlägg 7 augusti 2019

Swishade förbi

Av Nettan - 7 augusti 2019 21:53

Onsdagen avklarad! Halva veckan avklarad! Snaaaart helg! Man kan tro att jag inte trivs på jobbet eftersom jag längtar till helg redan första veckan efter semestern. Men jag älskar mitt jobb. Fast jag älskar helger å lediga dagar också. Väldigt mycket faktiskt...

Eftersom semestern inte kändes som semester p g a sjuk hund, å stressen över det, så bestämde jag mig för att vara ledig nästa fredag å göra en liten utflykt till Marstrand med barnen. Håll tummarna för fint väder!

Sen efter det är lugnet på jobbet över å hösten ska planeras. Det ser jag fram emot!

Nu är det nästan natten å snart dags att sova. Ska vara äta en glassbåt först.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 26 juni 2021 00:52

Det blev en viss normalitet i midsommarfirandet. Knott, öl å god mat. Blev inbjuden till ett sällskap där jag kände endast värdinnan som jag arbetar tillsammans med. Ett härligt gäng så det var en väldigt trevlig kväll. Hade så roligt! I sällskap...

Av Nettan - 20 augusti 2019 20:07

... som min farmor alltid sa. Har väl egentligen inte så mycket att sucka över, förutom min sjukt dåliga karaktär. Trodde det var torsdag idag, så lite anledning till djupa suckar har jag väl ändå. Tänk så glad jag kommer vara på torsdag! Nä, s...

Av Nettan - 19 augusti 2019 07:21

Jag har kommit underfund med en sak som jag tror är en bidragande orsak till att jag hellre sitter hemma än att umgås med vänner. Senaste året har jag stadigt gått upp i vikt. Till den grad att jag inte alls känner mig bekväm. Att jag inte varit smal...

Av Nettan - 15 augusti 2019 22:57

Om man har nåt som man vill sälja å nån är intresserad av att köpa... Svarar man inte då? Har man inte varan kvar så tar man bort annonsen? Schysst vore väl att svara den intresserade köparen om läget? ? Eller är det som på nätdejtingsidor? Dom fö...

Av Nettan - 15 augusti 2019 18:41

Hamnade på en sida där dom hade en chinese crested till salu, han lät så perfekt för oss. Å han var sååå fin... Skickade ett mail om att jag var intresserad. Sen såg jag att sidan inte uppdaterats sedan sommaren 2018. Vilket bakslag... ? ...

Presentation

Min resa... Som ensamstående mamma, heltidsarbetande, överviktig (men inte oviktig).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards