Alla inlägg den 15 augusti 2019

Av Nettan - 15 augusti 2019 22:57

Om man har nåt som man vill sälja å nån är intresserad av att köpa... Svarar man inte då? Har man inte varan kvar så tar man bort annonsen? Schysst vore väl att svara den intresserade köparen om läget? ?

Eller är det som på nätdejtingsidor? Dom första 20 svarar man, vänligt tack men nej tack. Sen struntar man i att svara när 10 inte fattar att man inte är intresserad.

För I så fall kan jag förstå att man inte svarar ev köpare... Nåja, jag som köpare vill ju iofs veta om man ska leta vidare eller inte...

Borde nog sova istället eller filosofera om viktigare saker.

Av Nettan - 15 augusti 2019 18:41

Hamnade på en sida där dom hade en chinese crested till salu, han lät så perfekt för oss. Å han var sååå fin... Skickade ett mail om att jag var intresserad. Sen såg jag att sidan inte uppdaterats sedan sommaren 2018. Vilket bakslag... ?

Av Nettan - 15 augusti 2019 18:10

... nån som håller om mig. Som får mig att känna mig trygg. Som kan få mig att skratta. Som jag kan skratta med. Som jag kan vara tyst med. Som älskar mig för den jag är. Som tillåter mig att få känna mig liten å vilse. Som säger till mig att allt kommer ordna sig. Som jag kan gråta ut hos. Som jag känner mig bekväm med.

Fan, har varit singel alldeles för länge. Men i dessa tider när det ska vara öppna förhållanden, många fiskar i vattnet, gräset grönare på andra sidan. Vem vill då ha mig som fortfarande tror på äkta kärlek och trohet?

Presentation

Min resa... Som ensamstående mamma, heltidsarbetande, överviktig (men inte oviktig).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards